Veelgestelde vragen

Iedere week zijn er punten te sparen. Kijk voor meer informatie bij Zo werkt het, hier staat uitgebreid beschreven op welke manieren je punten kunt verkrijgen.

Rechtsboven in het programma staat jouw tegoed. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde punten? Ga dan naar Mijn punten

Nee, je kunt je gespaarde punten alleen inwisselen tegen de artikelen of diensten in het Carpetright Club programma zoals weergegeven in de cadeaushop.

Na bestelling van een of meerdere artikelen, wordt de bestelling normaliter binnen 4-5 werkdagen geleverd. Indien het artikel niet op voorraad is en niet binnen de gestelde tijd kan worden geleverd, word je hiervan middels e-mail op de hoogte gebracht door de helpdesk van het Carpetright Club programma.

Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een betalingsbevestiging op het opgegeven e-mailadres.

Nee, de in de cadeaushop vermelde punten per artikel zijn altijd inclusief verzendkosten. Er komen dus later geen extra verzendkosten bij.  


Indien het product uitverkocht blijkt te zijn, dan word je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Indien je niet tevreden bent met het vervangende artikel, kun je het artikel uiteraard retour sturen. Indien er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar is, dan krijg je een melding dat je gekozen product(en) uitverkocht is (zijn) en de spaarpunten zullen worden teruggestort op je account.

Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden.

Wanneer je het cadeau beschadigd of defect ontvangt, dan dien je binnen 2 werkdagen contact op te nemen met de helpdesk op telefoonnummer 010- 2040230 of via e-mail support@touchincentive.com.